Stránky

Banánová bábovka


Bábovka výraznej banánovej chuti s hrozienkami a čokoládou.


Banánová bábovka
suroviny

3 zrelé banány
2 veľké vajcia
90 g masla alebo oleja
60 g cukru
200 g múky
30 g maizeny
1 ČL prášku do pečiva
štipka soli
kokos na vysypanie formy
hrozienka podľa chuti
čokoláda podľa chuti

Múku a maizenu premiešame so soľou a práškom do pečiva.
Banány rozpučíme, zmiešame s vyšľahanými vajcami, cukrom a rozpusteným maslom. Vmiešame suchú zmes. Podľa chuti pridáme hrozienka a kúsky čokolády.
Cesto vylejeme do vymastenej a kokosom vysypanej formy. Pečieme pri 180°C asi 1 hodinu.
Po vychladnutí posypeme práškovým cukrom.

Pozn.
Mala som 6 malých banánov. Po rozpučení ich bolo asi za 1 1/2 šálky.
Robila som zo 150 g polohrubej a 50 g hladkej špaldovej múky.
Teplotu pri pečení som regulovala. Začala som piecť na 180°C a po polhodine som znížila teplotu na 160°C.