Stránky

"Termix" banánovo-čokoládový a banánovo-vanilkový


Úžasne chutný a výživný termix len z dvoch základných surovín.
Zvyknem si ho robiť na raňajky, ale môže to byť aj mlska alebo dezert. Je veľmi sýty, preto ako mlska postačí aj pre dvoch,ak nie sú takí pahltní ako ja :o) Môžem za to, že mi tak chutí?!

Uvádzam iba dva termixy čokoládový a vanilkový, ale možností je viac - kávový, škoricový, zázvorový, ovocný... 
Takisto dochutiť si treba podľa ľubovôle - pridať orechy vlašské, lieskové, mandle; osladiť medom alebo agáve sirupom (ja nesladím, sladkosť banánu mi stačí); experimentovať s korením...
A samozrejme, že môžeme cottage cheese zameniť za iné druhy tvarohu. Ja mám však najradšej túto kombináciu.


"Termix" banánovo-čokoládový

1 banán
1 cottage cheese (180 g)
2 PL kakaa

Banán nakrájame (pár koliesok si necháme na ozdobu) a spolu so syrom a kakaom zmixujeme. Ozdobíme kolieskami banánu, mandľou a poprášime kakaom.




"Termix" banánovo-vanilkový

1 banán
1 cottage cheese (180 g)
1 PL vanilky /vanilkového extraktu

Postup ten istý ako pri čokotermixe. Všetko spolu vymixujeme. Ozdobíme ovocím, nasekanými orechami a poprášime škoricou.